De verzending is gratis vanaf €100,-. Wij verzenden alleen naar Nederland en België, hiervan zijn de verzendkosten €5.95 voor Nederland en €6,95 voor België.
WAT IS DE LEVERTIJD VAN MIJN BESTELLING?
SuperTrash verstuurt alle pakketten met PostNL. Wij streven ernaar jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden onder de volgende voorwaarden:
– Levering op dinsdag t/m zaterdag
IK BEN NIET THUIS. WAAR IS MIJN BESTELLING NU?
Na de eerste leveringspoging bij niet-thuis, laat PostNL een afhaalbericht achter in jouw brievenbus. De bestelling kan worden afgehaald bij een van ophaalpunten in Nederland binnen één week en bewaar het niet-thuis bericht. Check de dichtstbijzijnde locatie op PostNL locatie.
BEZORGEN OP EEN ANDER AFLEVERADRES
Ben je niet thuis om het pakketje in ontvangst te nemen of geef je jouw aankoop cadeau? Dan kun je ervoor kiezen de bestelling op een ander adres te laten bezorgen dan het factuuradres.
ZIJN NIET ALLE ARTIKELEN GELEVERD?
Meerdere artikelen in een bestelling worden mogelijk in delen geleverd. Hier zullen wij je duidelijk over informeren. Het na te leveren pakket en de leverstatus hiervan kun je volgen via de nieuwe track & trace code die is verstuurd per mail.
IS JOUW BESTELLING ONVERHOOPT TOCH NIET LEVERBAAR?
Indien een artikel onverhoopt niet leverbaar is dan berichten wij je hier binnen 5 werkdagen over met een Final Manco melding. Het betaalde bedrag maken wij binnen 14 dagen op jouw rekening over, wanneer er is gekozen voor Achteraf betalen dan wordt de factuur aangepast.
Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van de bestelling blijkt dat een artikel niet meer op voorraad is. In dit geval wordt het aankoopbedrag van het artikel binnen 14 dagen teruggestort.
IS JOUW BESTELLING NIET/FOUTIEF GELEVERD?
Indien jouw geleverde bestelling niet overeenkomt met de geplaatste order kun je contact opnemen met de klantenservice, wij zijn bereikbaar via order@commercebuying.com